Direktlänk till inlägg 3 november 2010

Tänka positivt, tänka positivt, tänka positivt...

Av aretsmama - 3 november 2010 20:13

Fördelen med att ha en son som vaknar 02.10 och bestämmer sig för att det är morgon är att man kvällen efter inte behöver svära över det kassa TV-utbudet eftersom man ändå somnar ifrån det.

 
 
riesling

riesling

15 november 2010 17:54

Bra, brabra. Bra mantra!!

http://riesling.bloggplatsen.se

 
atosal

atosal

1 augusti 2012 13:06

Hej!
Autism kan tyda på kvicksilverförgiftning eller annan förgiftning, kan också vara annat.Sök hjälp/test hos bl.a SCIO analys som kan ge svar. Det finns hjälp att få. Lycka Till!

http://anastasia.com

aretsmama

12 augusti 2012 14:50

Tack för tipset! Det stämmer att vissa forskare sett kopplingen mellan autism och svårigheter med att bryta ner tungmetaller i kroppen.
Dock är det väldigt, väldigt förenklat att säga att "metaller ur= autism bort" som vissa propagerar. Tyvärr finns det ingen trollformel. I de fall där man sett en tydlig förbättring är det inte bara kosten - och näringstillskott som radikalt förändrats utan även med stöd av specialpedagoger. Resultatet är varierande, precis som barnens personligheter och grad av autism.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aretsmama - 13 juni 2013 19:41


Livet som autistförälder del 20468, typ. Jävla förbannade byråkrati    Eller ”jävla förbannade brist på förståelse”   Att mötas av byråkrati och blanketter är surt. Men att mötas av argumentet "så har många det" när man vänder sig...

Av aretsmama - 8 februari 2013 16:38

Ikväll är det ett år sedan min "en gång svägerska, alltid svägerska", extralillasyster och djupt saknade vän med det bubblande skrattet somnade ifrån jorden och lämnade oss kvar, i förtvivlan. Jag är säker på att jag såg världen mörkna lite den kvä...

Av aretsmama - 9 februari 2012 19:35


      Med förtvivlan i bröstet skriver jag nu att en mamma och en pappa har mist sin älskade dotter. En alldeles för liten gosse med rött hår har inte längre någon mamma kvar. En man har förlorat sin älskade livskamrat efter ett nästan bara p...

Av aretsmama - 1 februari 2012 21:15


Idag har jag gjort något jag inte gjort på minst två år. Jag har varit sorgsen över att Edvin är autistisk. Jag fick mail med filmer och foton av pappa på när mina barn var små. Alltså riktigt små, max två-tre år. Så söta! Och så små. När jag tit...

Av aretsmama - 23 januari 2012 19:45


Min blogg snittar på fem läsare dagligen.     (Och all eloge och tacksamhet till dessa enträgna människor som besöker en blogg som inte bloggas på. Tack till er!)   Men nu.....! Det är helt fantastiskt! För första gången är det inte en egotri...

Skapa flashcards